Trening

Spacer farmera

Spacer farmera to nie tylko brutalna siła; to także szybkość i stabilność. Szczerze mówiąc, to jest większość strongmanów. Bycie silnym statycznie nie wystarczy. Musisz być szybki, silny, stabilny i przygotowany kondycyjnie.

Na początku zawodów będziesz ustawiony pomiędzy dwoma prętami, zazwyczaj o grubości 4-6 cali, z płytami załadowanymi na każdym końcu. Uchwyty będą wyśrodkowane na drążku, co pozwoli ci na dobry chwyt, a także na dość wysoką pozycję, z której będziesz mógł podnieść ciężar. Nie mogę mówić o wszystkich zawodach, ale spacery farmera, które napotkałem, były ogólnie w zakresie 225 na rękę. Nie są one miażdżąco ciężkie, ale trudne do utrzymania, jeśli nie jesteś do nich przyzwyczajony.

Zanim ustawisz się w pozycji, przygotuj się. Chwyt jest tutaj bardzo ważny i nie chcesz się poślizgnąć. Ślizganie się na tym wydarzeniu jest dobrym sposobem na rozdarcie modzeli, a nie te małe w pobliżu palców, ale jedyne, które powinny być budowane na twoich dłoniach, jak również. Nie dostajesz modzeli na swoich dłoniach? Jesteś chwytając bar do daleko w kierunku palców i nie dostaniesz tak dobry chwyt w ten sposób.

Ok, masz już wszystko przygotowane i wyrysowane. Chwyć mocno uchwyty i na znak, podnieś. Jeśli to twój pierwszy raz, sugerowałbym podnoszenie do zablokowania, a następnie rozpoczęcie ruchu do przodu, ponieważ te rzeczy są ciężkie i niewygodne. W przeciwnym razie, w treningu, zobacz, co działa najlepiej dla ciebie. Teraz, biorąc krótkie, szybkie kroki i małe szybkie oddechy, aby pozostać ciasnym, wykonaj swoją drogę na drugi koniec pola tak szybko, jak to możliwe.

W zależności od kursu, może być zrobione na drugim końcu, można upuścić narzędzia i ponownie wybrać, lub może trzeba trzymać się ich, jak odwrócić. Jeśli to pierwsze 2, jesteś złoty. Trzeci jest nieco bardziej skomplikowany. Gdy się obrócisz, narzędzia będą się od ciebie odchylać, a gdy się wyprostujesz, będą się dalej obracać. Inercja to suka. Zrób wszystko, co w twojej mocy, aby pozostać zwartym i kontynuować ruch. Możesz chcieć zwolnić i wykonać nieco szerszy skręt, ale przećwicz to najpierw kilka razy, jeśli to w ogóle możliwe.

Jeśli chodzi o trening, używanie rzeczywistych narzędzi jest zdecydowanie najlepszym sposobem. Hantle nie są nigdzie w pobliżu tego samego. Będą odbijać się od twoich ud, są zwykle o wiele za lekkie i nie kołyszą się prawie wystarczająco. Z drugiej strony, jeśli to wszystko, co masz do pracy, to nie jest straszna opcja. Rozważ również chwycenie ciężkiego worka z piaskiem w każdej ręce lub coś podobnego, aby trenować swój uchwyt do tego. Nie chodzi o siłę zgniatania tak bardzo, jak o siłę/ wytrzymałość uchwytu.

No i proszę. Spacer farmera. Zrobię co w mojej mocy, aby uzyskać wideo z przyzwoitego załadowanego spaceru w ten weekend, więc możesz uzyskać pomysł, jak wygląda jeden. Nie są one super techniczne, ale pamiętaj, że jest kilka punktów, które mogą pojawić się, aby cię ugryźć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *